Tuesday 14 June 2016

PENANTIAN 105 PENDUDUK BERAKHIR

Setelah berpuluh tahun memperjuangkan hak tanah mereka. Akhirnya penantian 105 penduduk berakhir dengan berita gembira apabila mereka telah diberikan geran tanah masing-masing menjelang aidilfitri nanti.

Penduduk yang terlibat adalah dari tiga buah kampung iaitu Kampung Sri Bahagia, Kampung Rumah Sepuluh dan Kampung plentong. Kesemua kampung ino terletak dikawasan Pasir Gudang.

Sambil menyifatkan ini adalah hadiah aidilfitri yang terbaik. Mereka turut mengucapkan ribuan terima kasih kepada pemimpin tempatan khususnya Menteri Besar Johor, Khalid Nordin kerana berjaya menyelesaikan isu yang telah tertangguh puluhan tahun ini.

Mereka juga berkata sokongan padu yang di berikan kepada Menteri Besar Khaled Nordin selama ino bukanlah tindakan sia-sia.Ini. Kerana MB Khaled Nordin hampir melunaskan kesemua manifesto PRU13 yang lepas.

MB Khaled Nordin yang juga ADUN Permas Jaya sangat disenangi dan mudah didedati. Dia juga sentiasa bersedia mendengar apa juga permasalahan masyarakat dikawasan itu.

Mereka juga berasa sangat beruntung kerana mendapat pemimpin seperti MB Khaled Nordin dikawasan mereka. Kerana dia juga telah banyak membawa kemajuan di kawasan Pasir Gudang khususnya dan di Johor amnya.

Mereka berharap MB Khaled Nordin akan terus menjadi pemimpin dan terus membela nasib mereka juga seluruh rakyat Johor.