Monday 9 May 2016

DAP ADALAH JELMAAN KOMUNIS DIZAMAN MODEN

Perang Sabil Sungai Manik,Perak adalah perang yang dipaksakan ke atas org Melayu oleh Cina komunis MPAJA melalui proksi terancang sehingga mencetuskan kemarahan org Melayu.

Ianya berlaku sejurus tentera Jepun berundur dari Tanah Melayu selepas Perang Dunia ke 2 dan cina komunis Bintang 3 memerintah Tanah Melayu selama 14 hari..

Kekejaman cina komunis ini tak beza dgn kegiatan ahlong masa kini yg menyiksa mangsa hutang tanpa belas kasihan..Kerana kegiatan jenayah terancang mrka ini diwarisi turun temurun melalui kongsi gelap yg menjadi tulang belakang Dewan Perniagaan Cina di seluruh dunia.

Kisah diatas adalah cara komunis menghancurkan orang melayu. Tetapi pendekatan yang berbeza telah digunakan oleh DAP dalam politik di Malaysia sekarang. Cara sahaja berbeza tetapi matlamat tetap sama.

Jika kita lihat sekarang ini DAP menanamkan sifat benci sesama melayu dengan menyebarkan fitnah. Dan fitnah-fitnah ini disebarkan sendiri oleh orang melayu DAP yang telah dibayar.

Jadi kita boleh lihat yang DAP ini adalah jelmaan komunis di zaman moden. Jika tidak ditangani dengan segera pasti akan hancurlah melayu di negara ini. Buktinya telah berlaku di Singapura.

Dan yang sedihnya orang melayu dulu bermandi darah cuba halau Komunis ini dari Tanah Melayu (Malaysia). Tetapi anak generasi kini bermati-matian membela DAP.