Monday 18 April 2016

ADUN DAP JOHOR CUBA BURUKKAN IMEJ MB KHALED

Beberapa hari lepas ADUN pembangkang yang diketuai ADUN DAP cuba membuat publisiti murahan dengan mendesak MB dan kerajaan negeri Johor supaya meluaskan perkhidmatan Bas Muafakat Johor ke seluruh negeri Johor.

Admin sebagai rakyat Johor berasa sangat marah kerana tindakkan ini dilihat sengaja untuk memburukkan imej MB Johor Dato Khaled Nordin. Ini semua cuma tindakan terdesak ADUN DAP yang ke tandusan idea kerana kerajaan pimpinan MB Khaked adalah yang terbaik.

ADUN pembangkang ini juga boleh dianggap ingkar titah Sultan kerana sebelum ini DYMM Sultan Johor Sultan Ibrahim telah menzahirkan kepercayaan kepada kerajaan pimpinan MB Khaled. Tuanku Sultan juga bertitah supaya jangan ada musuh dalam selimut didalam Dewan Undangan Negeri Johor kerana kerajaan sedia ada berada dilandasan yang betul.

Mereka kelihatan seperti kehabisan idea kerana desakan supaya perkhidmatan Bas Percuma Muafakat Johor diperluaskan ke seluruh Johor adalah matlamat asal program itu. Cuma sekarang ini ianya dilakukan secara berperingkat supaya tidak berlaku ketirisan dan menepati matlamat awalnya.

Dan perkara ini sememangya sudah di suarakan awal-awal lagi oleh pemimpin UMNO setiap bahagian agar semua rakyat dapat merasai perkhidmatan ini. Dan MB Khaled Nordin telah memberi jaminan ianya akan dilaksanakan mengikut keperluaan tempat tersebut.

Sepertimana kita semua tahu bahawa negeri Johor telah banyak membangun dan banyak membantu rakyat dibawah pimpinan MB Khaled. ADUN pembangkang sepatutnya mencontohi apa yang dilakukan oleh kerajan UMNO Johor khususnya MB Khaled dalam berkhidmat untuk rakyat dan bukannya hanya pandai mempertikaikan apa yang sudah kerajaan Johor lakukan.

Dengan ini admin menyeru semua rakyat Johor bersama-sama pertahankan apa yang kerajaan Johor dibawah pimpinan MB Khaled Nordin telah lakukan untuk rakyat Johor. Dan kita tolak sekeras-kerasnya pakatan pembangkang yang dibawa oleh DAP ke negeri ini 'Demi Bangsa Johor'.