Monday 14 November 2016

PEMBANGKANG TERUS CUBA BURUKKAN IMEJ TMJ

Salam Muafakat Johor.
Tujuan admin menulis artikel ini adalah untuk meluahkan rasa kesal terhadap pengguna Facebook yang bernama Otai Bersih. Ini kerana laman facebook berkenaan terus terusan menyebarkan berita twitter palsu tentang Tengku Mahkota Johor.

Seperti yang kita tahu TMJ telah menutup semua laman sosialnya pada tahun 2012. Dan TMJ hanya menggunakan Page Johor Southern Tiger sebagai laman sosial rasmi baginda. Jadi amat pelik jika tersebar sama ada twiter atau apa saja laman sosial lain yang berkaitan dengan TMJ. Dan lebih pelik lagi ramai yang masih percaya dengan agenda jahat pembangkang ini walaupun sebelum ini TMJ sendiri telah membuat pengumuman.
Tidak salah jika berlainan ideologi politik dan menjadi pembangkang. Tetapi perlulah menjadi pembangkang yang "bersih". Bukan menggunakan politik menghasut supaya RAJA, KERAJAAN dan RAKYAT saling membenci. Kerana ini akan hanya menyebabkan kehancuran san merugikan semua.

Jadi admin ingin menyeru semua rakyat Malaysia dan khususnya Bangsa Johor sendiri menolak bersih tetapi kita perlu juga tolak semua pemimpin pembangkang yang menjadi tulang belakang BERSIH.

Jika kita ingat balik di dalam titah TUANKU SULTAN JOHOR didalam perhimpunan bangsa johor baru-baru ini juga ada menyebut bahawa parit baru (PPBM) adalah parit politik yang memecah belahkan perpaduan. Harus di inngat parti politik tersebut adalah salah sebuah parti politik didalam pakatan pembangkang.

Admin juga ingin mengajak semua Bangsa Johor agar sama-sama 'report' akaun Facebook OTAI BERSIH. Kerana jika dibiarkan ianya akan menyebabkan nama baik TMJ tercemar bukan saja dimata rakyat Malaysia tetapi juga dimata dunia.
Jika kita sebagai Bangsa Johor tidak mengambil tindakan dan membela Istana Johor, siapa lagi akan lakukan.

Jom tolak BERSIH dan Pembangkang di Johor.