Wednesday 3 August 2016

BLOG DISIASAT KERANA CUBA BURUKKAN MB JOHOR ?

                                     
Sebuah blog telah disiasat kerana beberapa penulisannya kelihatan cuba memburukkan imej Meteri Besar Johor iaitu Datuk Seri Mohamad Khaled Bin Dordin. Siasatan ini di lakukan oleh pihak PDRM dan SKMM berikutan satu laporan polis telah di buat oleh pihak Pejabat Menteri Besar Johor dan beberapa NGO lain dari Johor.

Pihak PDRM telah mengeledah rumah suspek dan merampas peralatan komputer serta sebuah telefon bimbit sebagai langkah mengumpul bukti fizikal serta butiran yang dimuatkan dilaman blog berkenan.

Antara penulisan yang ada didalam blog berkenaan adalah bertajuk "Adakah MB Johor lembik atau api dalam sekam" serta penulis terbaru iaitu "Khaled Nordin restui akaun Johor Bangkit serang pemimpin UMNO". 

                                             
Diharapkan perkara ini akan dijadikan contoh kepada Blog, Page mahupun Akaun Faebook yang lain agar tidak cuba mengganggu gugat ke Daulatan dan ke Muafakatan yang ada di Negeri Johor. Tidak kira ada dipihak mana atau siapa anda perlu menghormati ke Muafakatan yang telah ada ini. Ini kerana kami (Bangsa Johor) sentiasa bersama MB Khaled Nordin.

Tahniah admin ucapakan kepada pihak PDRM dan SKMM atas tindakan patas ini. Semoga siasatan akan dilakukan dengan adil dan telus.